Wednesday, December 24, 2014

Saya Jual Tudung!

Bissmillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.
Hihihi. Lama dah saya beli kain untuk buat tudung. Tapi tudung saya tu bidang 45. Lepastu ada orang request tanya tak jual ke. So saya pun start la jual..
Saya baru ada 3 design bawal dengan 1 shawl dan ada 1 lagi shawl plain. ala-ala tudung naelofar tu.



Gambar kanan tu masa saya buat bawal saya tu. Pastu gambar kiri pulak saya jahit bawal saya di tengah. Masa rushing nak keluar, capai and zap terus sarung.

Sampai ada orang tegur saya ingatkan saya cikgu.



Yang atas ni pulak shawl..

So ni Iklan sikit tudung saya tu. Semua Available.. kain tak jarang dan senang nak dibentuk.
Postage FREE kalau beli lebih dari satu ok!





In sha allah, saya tak kan menipu sebab setiap pembelian saya sertakan dengan hadiah percuma... lai lai lai.

#sayajualtudung #tudungsayatakjarang #bisnesonline #tudungmuslimah

Cehhh dah macam hashtag IG pulak.
Ok la tata.

Ikhlas,
Hayati Mat Yusop

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis