Monday, June 1, 2015

Online Shopping yang boleh dipercayai.

Bissmillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya. 
LAZADA.COM.MY
Salah satu website Online Shopping yang korang boleh percayaii! hahahaha
sebab, saya dah dua tiga kali buat pembelian di website ini.  
Ni pembeliaan pertama saya.
Beli untuk hantaran masa kawen dulu.
Masa first time beli, takut jugak mula mula tu. Yelah, harga beratus kan benda ni. Then, kat lazada plak price dia low sikit dari yang saya survey di luar tu.
Tawakaal laa klik Add to chart and proceed to payment.
Dapat la email bagitau beli barang ni..buat payment and etc etc.
Esok tu..
Skynet hantar (tak ingat la skynet ke poslaju)
Wahh laju ok! buka buka tengok.. puas hati.. dan saya happy !!!
Kemudian,
saja gatal jari usha usha handbag pulak.
Nak beli yang jenis backpag, ade yang kulit tapi macam tak berkenan di hati. so saya pilih macam kat gambar bawah ni.. senang, sume sumbat.. pampers hanif, tuala etc etc.
(dah takde da la nak melawa lagi hahaha)

Orang kata, orang pompuan ni takleh ada duit lebih sikit dalam akaun tu.. mulalah gatal jari lagi.
Usha pulak cadar katil.. kononya nak 'reward to myself'' la. lagipun bosan je asek tengok cadar sama je repeat. kihkihkih (oke la ade jgk cadar iskk!)

Usha-usha saya pilih yang ni.
Sebab dia ada Quilt Cover. yang tebal tu.. imaginary saya, masa beli tu dapat laaa yg tebal.


Tub tub abang skynet hantar naik motor jeee bhai~
Lahh kecik je.. exited buka tengok quilt cover nya nipis je. T____T' nasib tak kene bebel dengan suami tapi dia pesan lepasni tak yah beli lagi simpan je duit tu nak guna time emergency. haha


Jadi, saya masukkan selimut lain dalam quilt cover tu kan ada zip, tapi tak kemas la sebab selimut tu macam kecik sikit dari quilt cover tu. hahahhahaha

Exited tauu ingat dapat quilt cover yang tebal! ahaaa..

Mujur cadar ni cantik..

So lepasni, beli cadar jela.. takyah berangan nak dapat quilt cover tebal tebal kalau beli online. ingat dia nak pos guna helicopter ke? hahahahahahahahahahaahaha.


So far, saya sangat berpuas hati bershopping kat website lazada ni.
tapi nak beli tu kene tengok la barang apa yang kita nak beli kan..
supaya tak la mengharap dengan tinggi macam saya ni. wakakakakaka!!

Selamat shopping la korang kat sini. www.lazada.com.my!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis