Tuesday, October 6, 2015

D'Sayap sarapan pagi!


Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.


Nak cari tempat sarapan pagi tak?
Ok saya nak Promosi Kedai Makan kakak sedara saya ni.

Lokasi di Bukit Beruang, area Food Court.
Pagi-pagi dah ada..start dari Jam 6 lebih sampai Tengahari.



Ni antara menu di kedai tu.

Soto
Mee Soto
Mee Hoon Soto
Lontong
Nasi Sambal Goreng Singapura.

coming soon
Nasi Ayam.

Harga makanan semua RM5 dan air percuma.


Air biasa je la.

Teh O
Teh Tarik
Horlick
Nescafe
Kopi dan Kopi O
sahaja.



Para pelajar di alu-alu kan. jika ada yang kelas pagi tu.
Marilah singgah beli breakfast dulu!

Oh ya, kakak sedara saya juga menerima tempahan memasak untuk kenduri-kenduri kecil.
jika berminat sila lah telefon kakak sedara saya tu.


Semoga perniagaan kakak sedara saya ni semakin maju.


Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis