Monday, May 9, 2016

Projek Deco Rumahku Syurgaku - Part 1




Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.


Projek Mendeco Rumah.
Hehe.
slow-slow dulu.
Saya selalu usha-usha group facebook Deko Rumah ku Syurga ku.

Macam-macam pula rasa nak buat kat rumah ni. hahaha!
lagi-lagi tengok diorang ubah suai rumah lah. pasang wallpaper lah.
eh teringin sangat.
tapi fulus tak mengizinkan..

so saya buat DIY jela.. ikut kemampuan.
tapi memang hati ingin nak pasang wallpaper.. cantik cantik lak tu.

so first sekali saya deco workspace saya je dulu.


Gambar sebelum, baru deco letak frame-frame tulisan tu je.
hehe lorat kepala anep.


Ni gambar selepas. Ambil idea dari Google.
Most of gambar-gambar dalam kecik-kecik tu ambil dari SaifulNang dan kawan saya Dino (Hannah on Earth). 


Husband saya larang gantung sebarang gambar-gambar mahkluk.
Sebab nanti kat Mashar, kita kena hidupkan / bagi nyawa pada gambar-gambar yang kita gantung tu.. Kene banyak tengok gambar-gambar kebesaran kuasa Allah swt.
Gambar bunga ke, gambar matahari ke.. gambar pemandangan ke.
Nanti nak letak design typography banyak-banyak..

Akan meyusul Projek Deco Part 2 pulak nanti..
uihss tak zabarr.. hikhik



Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis