Tuesday, June 7, 2016

Anak anda dah mula Tantrum? mungkin Tips ini dapat membantu..




Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.



My son sekarang dah mula pandai tantrum.
lebih-lebih lagi bila dia tak cukup tido, atau mungkin lapar..
atau mungkin letih.
Saya juga bagi dia main Ipad.
tapi setakat ni saya masih kawal.
ada suatu hari tu, saya terbiar dia main sehari suntuk.
kesannya, saya la yang tanggung. saya rasa mungkin sebab terlalu terdedah dengan ipad.
tido malam dia tak aman kot. asal pagi je tiba-tiba nangis sedu sedu.
kadang stress juga saya dibuatnya..
kerja rumah tak siap la.. rumah tak kemas la, baju tak sidai la.. boleh gila macamni.
harap saya dapat praktikkan semua tips-tips yang saya kongsikan ni.
letih kan nak layan anak tantrum ni.
setakat ni alhamdulillah, masih boleh dikawal.
inshaAllah ibu ibu sekalian. kita mesti boleh didik mereka!!
YAKIN BOLEH!!!















Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis