Friday, July 1, 2016

Assalamualaikummm!




Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.




Allahhh. dekat sebulan internet takde. bukan kene potong tau tapi modem kene petirrr

T_____________T

sadis nya laaaahai.

masuk ni, dah modem ke 4 dah ni.
memanjang aje kene petir. PC saya pun dah jahanam :'(
dapat selamatkan hardisk.

hantar PC husband repair sekali dengan setting modem baru.
habiss
pakcik ni gi firmatkan hardisk saya tu skali.
kosongggg! 

hilang dah artwork-artwork saya semua.

aduilahh. da la sebulan tggl PC tak siap-siap. dapat PC, semua files dah hilang.
mujur yang artwork latest sempat copy dalam laptop ni.

dah la pakcik. taknak dah hantar ke pakcik lagi dah.
T_T


okok.
nnti free saya nak cite raya 2016 saya. anak-anak dah bangun la pulak.

sebelum tu, jom tengok video ni sebentar.




Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis