Friday, September 23, 2016

Projek Deko Rumahku Syurgaku - Part 5




Assalamualaikum kalian semua. Semoga semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.




Susulan dari Projek Deko Rumahku Syurgaku - Part 3 saya dah ubah deko kat hujung katil tu.
Kebetulan kat rumah ni memang ada satu katil single, dari takde sape guna saya angkut tilam dia ke Master Bedroom ni. Jadi bilik katil single tu jadi bilik Gym dan barang-barang paintball husband je.


Jadi la tadaa...




*kite suh dia tepi, nak amek gambar dia berlari diri tengah-tengah sambil posing hokeeii*


Frame da siap print. dan gantung! tapi yang side kiri dan kanan tu saya tampal je guna arcylic musking tape. tau dulu saya tampal je guna tack-it. tak perlu la nak ketuk-ketuk paku bagai.. dah la batu dinding ni utuh. tak lut ketuk paku.. hahahahha


Misi seterusnya nak beli kain cadar sama design je.
Doakan saya ya! Puas tau mengemas.. baru tengok situ kemas kejap, toleh balik da kedut.. dah bersepah. eh sabojelaaaa~

Nanti kamu dua orang da besar, ummi denda kemas katil lepas bangun tido hokei.. tak kemas siap! ummi rotan.. hahahahhaa


Bookmark and Share

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Nineteen Eight Seven 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis